İletişim
|
Ana Sayfa / Home
Hakkında / About the Journal
Editörler / Editors
Yayın Kurulu / Editorial Board
Hakem Kurulu / Reviewers Board
Online Makale Gönderimi / Online Submission
Arşiv / Archive
Son Sayı / Current Issue
Yazım Kuralları / Guide for Authors
Yıl / Year: 2016, Cilt / Volume: 9, Sayı / Issue: 3
Editörden / From Editor
Murat PEKER
Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
An Investigation of Pre-Service Teachers’ Self-efficacy for the Implementation of the Constructivist Approach in Terms of Different Variables
Senar Alkın-Şahin, Özge Aydın-Şengül, Nihal Tunca
Modern Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Kurulması ve Gelişmesi
The Foundation and Development of Modern Teacher Training Systems
Mustafa Ergün
Anasınıfına, İlköğretime ve Liseye Devam Eden Çocukların Yaratıcılıklarının İncelenmesi
An Investigation of Creativity Among Children in Kindergartens, Primary, Middle and High Schools
Aysel Köksal Akyol, Güneş Salı
Likert Tipi Ölçeklerde Madde Düzeni ve Derecelendirme Farklılıklarının Psikometrik Özellikler ve Yanıtlayıcı Tutumları Açısından İncelenmesi
An Investigation of Item Order and Rating Differences in Likert-Type Scales in Terms of Psychometric Properties and Attitudes of Respondents
Gizem Uyumaz, Ömay Çokluk
Kırgızistan Üniversitelerinde Öğrenim Gören Türkiye Vatandaşı Öğrencilerin Karşılaştığı Sorunlar
The Problems of Turkish Students Studying at Universities of Kyrgyzstan
Asım Arı
Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretmen Davranışlarının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
An Investigation of Teacher Behaviors in Terms of Values Education According to Their Colleagues’ Views
Abdurrahman Kılıç, Şeyma Şahin, Özlem Albayrakoğlu, Zeynep Arseven
Eğitim ve Öğretimde Gerçekleştirilen Yenilikler Üzerine Öğretmen Görüşleri
Views of Teachers on Innovations Done in Education and Instruction
S. Gülşah Yıldırım, S. Serap Avgın, Nuriye Sarıoğlan, Merve Karataş
Deneylerin Uygulama, Tasarlama ve Öğrenme Sürecine İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Views of Science Teachers on Design, and Application of Laboratory Experiments and the Learning Process
Betül Aydın, Oktay Bektaş, Fulya Öner Armağan